За контакти

Колко струва регистрация на фирма - ООД или ЕООД?

Колко струва регистрация на фирма - ООД или ЕООД?
*

Колко струва регистрация на ООД или ЕООД (фирма) ?

 
Отговорът на този въпрос зависи от това, дали сте готови да свършите цялата работа сами или предпочитате да се обърнете към адвокат.
 
Цената за подготвяне на документите през сайта novafirma.bg е 48 лева.
 

Разходите за регистрация на дружество - ООД или ЕООД са:

 
1. Разходи за подготвяне на документите: 48 лв. в novafirma.bg (спестявате 252 лв.)
 
Ако документите се подготвят от адвокат - минималния размер на адвокатското възнаграждение е 300 лв. (съгл. Наредбата за минималните размери на адвокатските възнаграждения).
Трябва да отбележим, че обикновено адвоката ще Ви спести половината от разходите за такса на Търговския регистър, защото повечето от тях подават документите по електронен път, което означава че таксата за ТР ще бъде 55 лв. вместо 110 – виж.т.4. Също така трябва да отбележим, че адвоката ще свърши цялата работа вместо Вас – вие само ще заверите образец от подпис и ще откриете банкова сметка (но за второто също можете да упълномощите адвоката).
Когато решавате къде да подготвите документите за регистрация, обърнете внимание колко ще Ви излезе регистрацията общо - с включени всички такси.
 
2. Разходи за нотариална заверка на документи: 6 лева..
 
3. Разходи за откриване на банкова сметка за внасяне на уставния капитал: 10 лева /в зависимост от банката/;.
 
4. Такса на Търговския регистър за регистрация на дружеството: 110 лева, ако занесете документите лично в ТР или 55 лева, ако документите се подадат по електронен път;.
Ако искате да подадете документите по електронен път в ТР, можете да купите електронен подпис на управителя на дружеството /като физическо лице/ - подписът ще Ви струва около 60 лева ако за пръв път купувате такъв, но пък ще можете да го ползвате и за онлайн банкиране или за подаване на документи в НАП (самият електронен подпис е 24 лв., около 20 лева за карта и около 20лв. за четец, повече подробности можете да прочетете на сайта на Инфонотари); Имайте предвид, че за да подадете документите по електронен път, трябва да ги разпечатате и подпишете, след което да ги сканирате и да ги прикачите като .pdf файлове в системата на ТР.
 
Всичко с таксата на Търговския регистър и другите такси /ако занесете документите лично в ТР/ разходите по регистрацията ще бъдат 174 лева , а ако имате електронен подпис и подадете документите в Търговския регистър по електронен път, тогава разходите Ви ще са общо 119 лева.*.
 

Възползвай се от нашите свързани услуги: