*
Колко струва регистрация на ООД или ЕООД (фирма) ?
Отговорът на този въпрос зависи от това, дали сте готови да свършите цялата работа сами или предпочитате да се обърнете към адвокат.
Цената за подготвяне на документите през сайта novafirma.bg е 65 лева.
Разходите за регистрация на дружество - ООД или ЕООД са:
1. Разходи за подготвяне на документите: 65 лв. в novafirma.bg
Когато решавате къде да подготвите документите за регистрация, обърнете внимание колко ще Ви излезе регистрацията общо - с включени всички такси.
2. Разходи за нотариална заверка на документи: 6 лева..
3. Разходи за откриване на банкова сметка за внасяне на уставния капитал: 10 лева /в зависимост от банката/;.
4. Такса на Търговския регистър за регистрация на дружеството: 55 лева, ако документите се подадат по електронен път ИЛИ 110 лв. ако занесете документите на хартиен носител в приемна на Търгговския регистър;.
Ако искате да подадете документите по електронен път в ТР, можете да купите електронен подпис на управителя на дружеството /като физическо лице/ - подписът ще Ви струва 27 лева ако за пръв път купувате такъв и ще можете да го ползвате и за онлайн банкиране или за подаване на документи в НАП (самият електронен подпис е 6 лв. + 21 лева за карта и четец, повече подробности можете да прочетете на сайта на btrust); Имайте предвид, че за да подадете документите по електронен път, трябва да ги разпечатате и подпишете, след което да ги сканирате и да ги прикачите като .pdf файлове в системата на ТР.
Как да регистрирате сами ЕООД или ООД - прочетете ТУК
***.