За контакти

Колко струва регистрация на фирма - ООД или ЕООД?

Колко струва регистрация на фирма - ООД или ЕООД?
*

Колко струва регистрация на ООД или ЕООД (фирма) ?

 
Отговорът на този въпрос зависи от това, дали сте готови да свършите цялата работа сами или предпочитате да се обърнете към адвокат.
 
Цената за подготвяне на документите през сайта novafirma.bg е 65 лева/33,23 Евро.

Разходите за регистрация на дружество - ООД или ЕООД са:

 
1. Разходи за подготвяне на документите: 65 лв./33,23 Евро  в novafirma.bg
 
Когато решавате къде да подготвите документите за регистрация, обърнете внимание колко ще Ви излезе регистрацията общо - с включени всички такси.
 
2. Разходи за нотариална заверка на документи: 6 лева/3,07 Евро..
 
3. Разходи за откриване на банкова сметка за внасяне на уставния капитал: 20 лева/10,23 Евро /в зависимост от банката/;.
 
4. Такса на Търговския регистър за регистрация на дружеството: 55 лв./28,12 Евро, ако документите се подадат по електронен път ИЛИ 110 лв./56,24 Евро ако занесете документите на хартиен носител в приемна на Търгговския регистър;.
Ако искате да подадете документите по електронен път в ТР, можете да купите електронен подпис на управителя на дружеството /като физическо лице (КЕП) - подписът ще Ви струва 27 лв./13,81 Евро за 1 година и 36 лв./18,41 Евро за 3 години. Ще можете да  ползвате този КЕП и за онлайн банкиране или за подаване на документи в НАП (повече подробности можете да прочетете на сайта на btrust); Имайте предвид, че за да подадете документите по електронен път, трябва да ги разпечатате и подпишете, след което да ги сканирате и да ги прикачите като .pdf файлове в системата на ТР.
 
 
Как да регистрирате сами ЕООД или ООД - прочетете ТУК
***.
Повече за регистрацията на  ЕООД с novafirma.bg - ТУК
Повече за регистрацията на  ООД с novafirma.bg - ТУК
 

Възползвай се от нашите свързани услуги: